Classificazione di i tessuti

In u mondu di vistimenti, i tessuti di vistimenti sò variati è cambiassi ghjornu per ghjornu.Ma in generale, i tessuti d'alta qualità, di alta qualità anu a maiò parte di e caratteristiche di vestizione cunfortu, sudore è respirante, draping è bracing, visualmente nobili, suave à u toccu è cusì.
A pruduzzione muderna di vestiti purtati in occasioni suciali formali, più di l'usu di tessuti mischiati d'alta qualità.E cuttuni puri, lana pura, sita pura, linu puri è altri tessuti naturali per via di fàciule à arrughe, faciule di deformazione è altri difetti di tela naturali, hè stata ridutta à tela generale, menu cum'è una robba d'alta qualità cù materiali.Tessuti mischiati sò tessuti naturali sudore, traspirante, caratteristiche suave è cunfortu, è assorbenu i tessuti di fibra chimica forti è durable, draping brace, lustru bonu culore luminoso è altri vantaghji, ogni annu sò sviluppati un gran numaru di tessuti mischiati di alta qualità.A volte, purtendu vestiti di pelle pura, hè ancu permessu.I tessuti di vestiti generale sò spartuti in duie serie.
Tessuti tessuti: usati principalmente per l'outerwear è camicie di vistimenti.
Tessuti Knitted: biancheria intima è sport serie di vestiti, ma duvuta à u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, tissuti maglia dinù à u pisanti, sviluppu brace, à pocu à pocu fà externalization underwear maglia, pratica tissuti maglia, addivintannu un supplementu à l'outerwear.
Cù a migliione di a qualità di vita di e persone muderne, u listessu chì portanu i so bisogni sò sempre più altu, ùn hè più limitatu à a forma di vestiti, stile, prestate più attenzione à s'ellu u tela di vestiti hè cunfortu, sia a prutezzione di l'ambiente. .
Sapienza di dati di ricerca di dati centru di ricerca mostranu chì: l'aumentu di i prezzi di u cuttuni portanu à i costi più alti in tutta a catena di produzzione, a catena di produzzione di una seria di prudutti hà avutu à cresce i prezzi, appena hà datu nascita à una nova opportunità per i tessuti di l'industria di vestiti, u cotone. upgraded stand-in fibra di granu, fibra di bambù, nova pianta di fibra di canapa, etc. brillanu, sti tessuti bio-basati chè u cuttuni in u prucessu di pruduzzione per salvà più acqua è pesticidi, in ligna cù u cunsumadore è ancu tutta a sucetà nantu à bassu. dumanda di prutezzione di l'ambiente di carbone.
Questi materiali naturali vegetali è animali cum'è materie prime per a trasfurmazioni di vestiti chì a ghjente chjama "vestimentu ecologicu", cum'è u cuttuni, a canapa, a seta, a lana, a pelle è altri novi tessuti di prutezzione di l'ambiente à pocu carbonu, sò e piante naturali è l'animali cum'è crudu. materiali è dopu a rilevazione di virus cù u logu adattatu ".Cù u "ventu di prutezzione di l'ambiente" di l'oghje è a cumminazzioni di e persone muderne per vultà in u core di a dumanda, "robbi ecologichi" diventa gradualmente una nova tendenza in u campu di a moda.Ùn sò micca solu da u stilu è nantu à u disignu di a cuscenza ambientale, ma ancu da u tela à i buttoni, zippers è altri accessori sò ancu utilizati materiali naturali non contaminanti;da a pruduzzione di materie prime à a trasfurmazioni hè ancu cumplettamente da a perspettiva di prutezzione di l'ambiente ecologicu, per evità l'usu di materiali di stampa chimica è tintura è resina è altre sustanzi dannusu per l'ambiente.
U vestitu ecologicu è u cuncettu di vestiti verdi sò basicamente u stessu, ma ci hè ancu una ligera differenza: "robbi verde" hè principalmente tessili verdi è vestiti ecologichi."Tessili verdi" sviluppati à l'internaziunale è listati sò generalmente una varietà di funzioni cum'è anti-odore, anti-bacterial, anti-inflammatory, anti-ultraviolet, anti-radiation, and humidification.Sti prudutti in Cina hè sempre in a so zitiddina, hè stata lanciata principarmenti in a biancheria intima, ma per via di stu tipu di tessili hà una funzione benefica specifica di a salute umana, è dunque più populari cù i cunsumatori.
Da quì sopra pò esse vistu chì u disignu di vestiti sia da u tela o di stile, micca solu per cunsiderà s'ellu u cunfortu, a moda, più impurtante, cumminatu cù a prutezzione di l'ambiente, a prutezzione di l'ambiente bassu di carbonu hè a tendenza futura di i tessuti di vestiti.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019