A struttura di i tessuti di vestiti

U vestitu hè cumpostu di trè elementi: stile, culore è tela.Trà elli, u materiale hè l'elementu più basicu.U materiale di a robba si riferisce à tutti i materiali chì custituiscenu a robba, chì pò esse divisa in tela di robba è accessori di robba.Quì, avemu principarmenti presentà una certa cunniscenza di i tessuti di vestiti.
Cuncepimentu di tela di u vestitu : hè u materiale chì riflette e caratteristiche principali di a robba.
Spiegazione di u conte di tela.
U cuntu hè un modu per sprimà u filatu, chì hè di solitu spressu da u conte imperiale (S) in u "sistema di pesu fissu" (stu metudu di calculu hè divisu in u conte metricu è u conte imperiale), vale à dì: sottu a cundizione di metrica. tassu di ritornu di umidità (8,5%), u pesu di una libbra di filatu, quantu filamenti di filatu per lunghezza di torsione di 840 yards, vale à dì, quantu cunti.U cuntu hè in relazione cù a durata è u pesu di u filatu.
Spiegazione di a densità di tessuti di vestiti.
A densità hè u nùmeru di filati di urdimentu è di trama per pollice quadru, chjamatu densità di urdimentu è di trama.Hè generalmente spressione cum'è "numeru di filatu di u warp * numeru di filatu di trama".Diversi densità cumuni cum'è 110 * 90, 128 * 68, 65 * 78, 133 * 73, chì u filatu warp per inch square eranu 110, 128, 65, 133;u filatu di trama eranu 90, 68, 78, 73. In generale, u conte altu hè a premessa di alta densità.
Tessuti di vestiti cumunimenti usati
(A) Tessuti di cuttuni: si riferisce à i tessuti fatti di filati di cuttuni o di cuttuni è di filati mischiati di fibre chimiche di cuttuni.U so breathability, bona absorption umidità, còmuda à vèstinu, hè un tessili praticu è pupulari.Pò esse divisu in prudutti di cuttuni puri, mischi di cuttuni di dui categurie.
(B) tissus di canapa : i tessuti di canapa puri tessuti da fibre di canapa è di canapa è altri tessuti mischiati o intrecciati sò chjamati cullettivamente tessuti di canapa.E caratteristiche cumuni di i tessuti di canapa sò duru è duru, ruvido è stiff, frescu è cunfortu, bona absorption di umidità, hè l'idiali tessuti di vestiti d'estate, i tessuti di canapa ponu esse divisi in dui categurie puri è mischiati.
(C) tissuti di seta-tipu: hè a varietà high-grade di tessili.Principalmente si riferisce à a sita di more, a seta sfracicata, u rayon, u filamentu di fibra sintetica cum'è a materia prima principale di i tessuti tissuti.Havi i vantaghji di magre è ligera, suave, liscia, eleganti, bella, còmoda.
(D) tela di lana: hè lana, capelli di cunigliu, capelli di cammellu, fibra chimica di tippu di lana cum'è a materia prima principale fatta di tessuti tissuti, generalmente lana, hè una tela di vestiti di alta qualità per tuttu l'annu, cù una bona elasticità, anti- arrughe, brace, resistenza à l'usura purtata, calore, còmode è bella, culore puro è altri vantaghji, populari cù i cunsumatori.
(E) tessuti di fibra chimica pura: tissuti di fibre chimiche cù a so fastness, bona elasticità, brace, resistente à l'usura è lavabile, faciule da guardà cullizzioni è amatu da e persone.U tissu di fibra chimica pura hè un tessulu fattu di tessitura di fibra chimica pura.E so caratteristiche sò determinate da e caratteristiche di a so fibra chimica stessu.A fibra chimica pò esse trasfurmata in una certa lunghezza secondu e diverse esigenze, è tessuta in imitazione di seta, imitazione di cuttuni, imitazione di canapa, lana d'imitazione stretch, lana d'imitazione di media lunghezza è altri tessuti secondu diversi prucessi.
(F) altri tessuti di vestiti
1, tela di vestiti di maglia: hè fatta di unu o parechji filati continuamente curvati in un cercolu longu a direzzione di trama o di urdimentu, è ogni altru serie di serie.
2, fur: pelliccia inglese, pelle cù capelli, generalmente usatu pi stivali inguernu, scarpi o dicurazioni bocca scarpa.
3, pelle: una varietà di pelle animale tannata è trasfurmata.U scopu di a tanning hè di prevene u deterioramentu di u coghju, certi picculi bestiame, rettili, pesci è uccelli a pelle in inglese hè chjamatu (Skin) è in Italia o in certi altri paesi tendenu à aduprà "Pelle" è a so parolla d'accunsentu per dì stu tipu di pelle. .
4, tessili novi è tessuti spiciali: cuttuni spaziu, etc.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022