Tipi di tessuti di vestiti

Unu: secondu e diverse materie prime, i tessuti di vestiti ponu esse divisi in cuttuni intrecciati di culore, cuttuni di poliester intrecciati di culore, tweed di lana d'imitazione di media lunghezza intrecciata di culore, tweed di lana piena, tweed di lana-poliester, viscosa di lana-poliester tri-in- un tweed, tela di filatu di bambù, tela di filatu grumosu, una varietà di tessuti di culore mischiatu, etc., è a seta è u linu cum'è a materia prima di parechji tessuti di culore.

Siconda: sicondu i diversi metudi di tessitura, i tessuti di vestiti ponu esse divisi in tessitura pianura, popeline di culore, tartan di culore, tela Oxford, tela di ghjuventù, denim, è kaki, tweed, tweed à spina di pesce, wada tweed, raso tributu, jacquard chjucu, grande. tela jacquard è cusì.

Terzu: secondu e diverse caratteristiche di u prucessu prima è dopu, i tessuti di u vestitu ponu ancu esse divisu in: tela di trama bianca di ordi di culore (tela d'Oxford, tela di ghjuventù, denim, tela di travagliu, etc.) tela di trama di culore di urditura di culore (tela a strisce, plaid). pannu, biancheria di lettu, plaid tweed, etc.) è per via di l'ultimu prucessu di tirà i capelli, pile, lana, shrinkage è a furmazione di una varietà di culore di tela di peluche.

Quartu, sicondu i diversi principii di fabricazione, i tessuti di vestiti ponu esse divisi in tessili di culore di maglia è di tela di culore.I sopra-mintuatu sò tessutu di culore di tela, di culore di maglia di u principiu di basa di u principiu di u tessulu hè ancu in u tessulu prima di u filatu tintu prima di tessitura, sia una macchina per maglieria in ordito o una macchina per maglieria in trama pò tesse u tessulu tessutu di culore, ma più basatu in strisce, ùn pò micca. fà a griglia.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022